2014年4月20日 星期日

大坑蓮花宮



以上全部罪大七勾配賓得含鉛 FA28mm 定焦拍攝。

17 則留言:

  1. 回覆
    1. 畀, 果d中國廟宇一般冇問題, 任影, 亦有好多鬼佬遊客參觀(見相), 而強國同胞一般入到去都會好誠心好落成咁拜, 冇乜人會得閒去影相~

      刪除
    2. 好似阿 Erik 師兄鍾意影阿 Mary 屋企一樣之嘛! :P 不過我傳統中國人嘛! :D

      刪除
    3. 做乜拉埋我落水~~~~~

      又, 個人而言... 中式廟宇我真係唔多識影, 又或者更現實的唔多鍾意影,
      原因就係... 香火太鼎盛... 而我就係怕煙燻眼之人... 縱使自己係煙民一
      族都頂唔順就係了!

      又, 影得唔係太過, 又識得 "尊重" 係乜o既, 去邊影都無太大問題,
      問題衹係... "尊重" 兩字對太多數人都係有選擇性同遺忘性, 結果
      係點大家心中有數矣!

      刪除
    4. 老美吳指踢仁落火坑叻,連拖仁落水刀咁拿手

      刪除
    5. 遲d有時間我又出下世界各地教堂相些牙下~ :)

      刪除
    6. >遲d有時間我又出下世界各地教堂相些牙下~

      呢個我記得之前娘家你 post 過...當時我覺幾好架...
      但而家米佬D相好似好 Hea 下" :))

      刪除
    7. 自從入左罪大七勾系之後, 吳知典解影D相手機化左好多, 冇計! :((

      刪除
    8. 皆因你手機用罪大,咁好自然拎住部七勾影既相都似手機:>

      刪除
    9. 關勿㭍事丫
      虫來糸基后條粉腸公力問題.......

      刪除
    10. 乜你講d野咁似阿牛死講爛講果d, 乜技術先定器材先咁! :>

      刪除
    11. Solly, 可能食錯左誠實豆沙包.......
      再打過
      邊關罪大手機事丫
      虫來刀糸買基條水魚中伏問題.......

      刪除
    12. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    13. 唔係巧明,係買基定買鏡中伏……:>

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章